SlideShowHeader

onsdag 2 oktober 2013

October, I'm back!


En liten fördröjning blev det, men nu är jag tillbaka. Fulladdad med energi.
Igår höll jag och min lillebror på att försöka fixa en slideshow som header till bloggen. Tur man har som har ett "dataproffs" i familjen :)

Men dessvärre krånglade det och vi blev inte riktigt klara. Förhoppningsvis dyker det upp ikväll, annars får det bli en "vanlig" header.

Mycket har hänt senaste tiden och jag har bara blivit mer och mer sugen på att få blogga igen. Men inte förän nu har jag känt att jag verkligen kan ta mig tiden.

Hela september har dominerats av en sak.. studentskrivningarna.
Nu har jag äntligen (!!) skrivit klart mina två första studentprov, hälsa och lång engelska.
Till våren väntar svenska och kort matematik. Inte nog med studentproven så har dem dessutom befunnit sig mitt i provperioden, vilket inte gjort det hela mindre tungt. Men nu är det som sagt, äntligen över och de slutgiltliga resultaten kommer väl i november?

Lite vad som har hänt inlägg kommer troligen ploppa upp vart efter, annars skulle detta inlägg aldrig ta slut.

Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar