SlideShowHeader

söndag 28 februari 2010

Hej!
Idag vaknade jag bredvid Älskling finns inget bättre sätt att vakna på :) ♥♥.
Tänkte berätta om i fredags när jag och pappa var till Sverige med Saeta.
Först höll vi inte på att komma iväg p.g.a att vi inte fick upp släpet för vägen.
Men tillsammans jag, älskling, mamma och pappa så klarade vi av mer än en volvo.
Eckerö Linjen väntade på oss så vi hann med.
Saeta var lite rädd eftersom det var hennes första gång på båt. Men det gick bra.
Väl på svenska sidan var det riktigt skit vägföre.
Men framme i Ultuna blev vi filmade av tv4 (lite små status det där ;) ) när vi lastade av Saeta.
Sen blev hon röntgad (lägg märke till stavningen syrran) och hon har fång..
Så de tog av henne skorna och nu är hon gipsad på hovarna och ska stå i boxvila i 2 månader.
Vi hann inte tillbaka med tidiga båten så Saeta fick stå på Ultuna medan jag och pappa for in till Gränby och shoppade, riktigt nice.

Bilderna får sjuklingen stå för :




Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar