SlideShowHeader

torsdag 25 februari 2010

Lettlandsresan

Tja!
Har just fixat klart dagens bilder och borde verkligen gå och sova.
Alla andra sover redan.
Blev lite väl mycket bilder, i det här inlägget, men ni får väll lida ;).

Hotellet vi bor på, åttonde våningen.



Jag nyvaken och seg på frukosten:


Utsikten från frukosten, tionde våningen:
Lite senare påväg ner till stranden:
Nere på stranden, tråkigt väder.
35 km lång sandstrand:
Sedan gick vi hit:
Och var lite smågalna:
Hungriga gick vi till ett supermysigt ställe:
Fina mamsen <3
Maten:
Solen kom fram:
Pappa och jag gick ner till stranden igen och Anton och Mamma tillbaka till hotellet för massage.
Senare blev det massage för mig med, riktigt skönt.
Imorgon flyger vi hem och det kommer mer bilder.

Älskling och jag firade 1 och ett halvt år igår
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
( klockan har ju hunnit blivit över tolv redan, ehe)
Älskar dig Älskling
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Godnatt!

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

2 kommentarer: