SlideShowHeader

lördag 27 oktober 2012

Snow

Här om dagen när jag kom ner från korallen med Máttur kom de första snöflingorna för iår och idag är marken täckt av snö. Det är verkligen så mysigt! Jag har alltid hatat snö och vinter, men iår känns det nästan som en befrielse att det kommer snö, efter allt regn hela sommaren och hösten.

Det har varit lite tyst på bloggen ett tag nu. Har tyvärr varken haft tid eller inspiration att skriva något.
Ikväll ska jag fara och äta middag och se lite film med tjejerna! Kommer bli så mysigt! :)


Igår spenderade jag och Julia vår fredagseftermiddag på ett lite annorlunda sätt.. Vi satt instängda i en buss i Svibykorsningen i 45 minuter och väntade på att landskapet skulle komma och sanda så vi skulle komma iväg och inte åka ner i diket.. 
Trötta och hungriga var vi och flummigare kunde vi inte ha blivit :P 
Man måste ju göra det bästa av situationen :)

Puss hej för denna gång!

3 kommentarer:

  1. Elin nu får du faktist skärpa dig. Det är torrare än i Saharas öken på din blogg! Vill se bidler på hur det går för dig och mattur! Släpa ut jensa och ta bilder!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jag vet :O Ska försöka få lite bilder, vi håller på jobbar med att få Máttur att bjuda fram och tycka att saker är roligt då vi varit lite i en svacka under hösten. Men vi kämpar på :)

      Radera
  2. Okej, låter bra! :)

    SvaraRadera