SlideShowHeader

fredag 21 februari 2014

Karonka

Hejsvejs!
Tänkte skriva lite om karonkabalen som var för en vecka sen.
Dagen började med att packa lite ridgrejs då jag skulle till Finland på regionalträning under natten.
Sedan bar det av till Maxinge för att få håret fixat på Cut. Efter mängder av hårspray var jag klar och såå nöjd. Jag visade upp mig for systeryster innan jag for vidare till Sitkoff och mjuk & len. Där väntade 50 minuters make-up! Nedanför får ni se hår och smink och en jättesnygg blundmin, varsågoda ;)



Jag for till Frida och fixade det sista med henne och Frida. Sedan bar det av mot Alandica. Där välkomnades vi med lite bubbel. Efter det väntade fotografering, 3-rätters middag, rosceremoni, parodier och sen lite dans sen bar det av till arken en sväng innan det blev dags att åka till Finland. Här kommer lite bilder från kvällen.


























Finaste brudarna!

Jag och Frida x 2



Jag och Svante under middagen!

Bästa Patricia som var konferencier för kvällen och gjorde vår väll toppen!

Mer bilder kommer senare! Kvällen var jättebra och alla var såå fina. Det blev absolut en minnesvärd kväll där jag fick känna mig vacker!

Puss och kram!

2 kommentarer: