SlideShowHeader

måndag 1 november 2010

Nockad

HejHej!
Måndag idag då, igen, blääeh.
Efter skolan var jag och Älskling in till stan och jag köpte min parfym och sen gick vi bara runt och loda :).

Igår var jag ut och red på finaste Sambó. Han var otroligt lugn, samarbetsvillig och harmonisk.
Känns så sjukt skönt att rida honom när han är så och jag längtar tills nästa Helene kurs.

Sen på kvällen skulle Sambó och Rosa iväg till Hammarland, för de skulle på pedikyr.. eh, skoning.
Allt gick bra och jag lastade Sambó och skulle lasta Rosa. Det var ganska mörkt ute så hon var lite nervös av sig. Men jag lastade henne och skulle sätta fast säkerhetsbindningen framme i transporten. Donk sänger det och Rosa smäller upp sitt huvud i mitt när jag håller på tar av grimskaftet. Det gjorde så sjuuuukligt ont i ansiktet, näsan, ögonbrynet och vänstra kindbenet. Näsblodet började rinna och AJ! Fick sitta med ispåse hela vägen till Hammarland och idag är halva ansiktet ömt.. Jippie.
Nej usch.. nockad av häst var inget för mig.

Nu ska jag göra något vettigt så syns vi sen.. pussinuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar