SlideShowHeader

torsdag 25 november 2010

Snö, snö och mera snö

Hej! Känns som jag inte bloggat på skitlänge. Men plötsligt efter att mitt öga tillfrisknade blev allt mycket stressigare med tanke på alla prov jag missat och allt annat! Men nu känns det som jag börjar komma i takt med mig själv igen, bra det :).

Just nu känner jag mig faktiskt riktigt glad, har suttit och pratat i telefon med Älskling i ca 45 minuter, då kan man inte bli annat än glad! :)♥

Annars den här veckan var det meningen att det skulle bli Helene kurs, men tyvärr så blev det inställt pga av blåsten så Helene kom inte med färjan, synd men så är det. Han istället öva lite mer på samhällan som ändå inte alls gick särskilt bra idag, men skönt att ha det överstökat.

En annan sak jag grubblat över sen igår har varit om barnridningen jag ska hålla på lördag. Jenny messade nämligen från jobbet och frågade om jag ville jobba då. Ibland önskar jag verkligen att jag skulle kunna kopiera mig. Har nämligen lovat att hålla barnridningen på julmarknaden och det har redan annonserats i tidningen så jag kunde inte backa ur. Men mest synd är ju att jag verkligen skulle ha velat fara och jobba.. Skulle vara kul att träffa alla igen för trivs så bra på JKW! Dessutom lockar det mer än att vara ute hela dagen. Men ja.. finns inte så mycket att göra åt saken numera, hoppas det kommer mer jobbtillfällen igen :)

Imorgon är det fredag, underbart! Byebye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar