SlideShowHeader

söndag 26 december 2010

Jul, jul & mera jul



HejHej!
Julaftonskvällen blev riktigt bra. Mormor kom till oss och vi åt julmat och delade ut julklappar.
Fick bla. vidvinkelobjektiv av mamma & pappa.
Orkar inte räkna upp alla julklappar men jätte tack och kram till er alla :)!

På juldagen var jag ut och red Kyndill på "ovalen" på åkern och sen fick pappa lite tips av mig när han red Kyndill. Efter det var jag ut en sväng på Sambó!
På kvällen kom Älskling hit, underbart! ♥
Vi myste och såg på Family guy :)

Imorse vaknade vi ganska tidigt och bara tog det lugnt, sen efter Älskling hade farit hem blev det en tur på Sambó. Imorgon ska han och skos och på tisdag ska jag rida inför Malin, kul! :)
Alexandra och Joppan har varit på middag hit idag och nu tror jag det blir lite film för min del.

Bye! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar