SlideShowHeader

tisdag 28 december 2010

Lektion

Idag fick jag verkligen sova ut, sköönt!
Vid 2 hade jag lektion i Hammarland inför Malin. Vi jobbade mest från marken men det behövdes verkligen och efteråt när jag skrittade honom var han så mjuk och avslappnad och han kändes superfin. Lilla busungen ♥
Alltid kul med lektion!

Föresten släppte vi ihop Saeta & Kyndill igår eftersom Rosa & Sambó var i Hammarland.
Det gick jättebra, Saeta var mest intresserad av nya ligghallen och få springa i snön. Sen pep dom lite, men inget sparkande eller något sånt :).

Imorgon hoppas jag att det är soligt så jag ska kunna använda nya objektivet lite.. är ju egentligen meningen att dethär ska vara en fotoblogg :P.
Jaja, Hejdå!


Sambó andra gången vi var och provred honom i Västerboda hos Helené i februari år 2007.
Snart 4 år sen vi köpte honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar