SlideShowHeader

söndag 12 december 2010

Tolkning, luciakaffe & skor

Hej!
Jag lovar att det snart ska komma upp lite bilder på bloggen. Vad lat jag är! Men lovar att det ska komma bilder snart. (Snart är ett så bra ord.. det kan betyda innan Januari typ :P)

Idag vaknade jag bredvid min Älskling :) ♥ Vi chillade lite och sen for vi ut och tolkade med Kyndill på åkern, riktigt kul var det! Sen senare for Älskling hem och vi till stan och hälsade på Nina, Kim & Mateo. De lussade för oss och sen blev det kaffe & bulle, mysigt!

Efter det var jag till systeryster och lånade hennes skor ♥. Ska ha dom på julfesten.. och efter det kommer jag aldrig vilja lämna tillbaka dem, typ ;).
Sen mat på Fantasia och nu är jag hemma igen.
Ska försöka orka kolla igenom matten och sen bastu och sängen.

Nästa vecka kommer bli så sjukt grymt jobbig men efter det är det snart jullov :D.

Nejnu orkar jag inte skriva mer, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar