SlideShowHeader

onsdag 28 november 2012

Snö ♥



Såhär såg det ut när jag kom hem från skolan idag, mys! ♥
Städade rummet, så nu är det bara att kasta upp julpyntet.
Längtar verkligen efter julen iår, så jag måste köpa en minimini plastjulgran som jag kan överösa med julpynt :D


Hur är det med Máttur då?
Jo, det är mycket bättre! Han har inget bandage på hoven, men han står fortfarande i sin lilla "box" där det är torrt.
Han är inte svullen eller varm och går inte på finadyne mera.


Idag var jag ut och gick med honom för första gången. Kan ju bara säga att hästen har ju bara sååå mycket energi att det bara spritter om honom (vilket i sig känns fantastiskt bra!).
Han hade svårt att hålla sig till skritt och skulle han själv fått bestämma skulle han nog bara lägga i galopp och bock växeln :)

Men han kändes varken varm eller svullen efteråt så bara han har snösulor och broddar kan jag nog börja rida igen!

Hörs igen, hejdå!

1 kommentar:

  1. Just keep it original ;)

    http://www.google.se/search?hl=sv&qscrl=1&rlz=1T4ADFA_svAX403AX406&bpcl=38897761&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1162&bih=561&wrapid=tlif135413900146310&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=h4W2UJX6NqWG4ATUzYHADg&q=american%20christmas%20tree&tbo=d

    SvaraRadera