SlideShowHeader

fredag 11 januari 2013

Glad!


HejHallå!
Jag tänkte bara skriva några rader, för jag är så fruktansvärt glad.
Just nu finns det massor som gör mig glad!
  • Det är fredag!
  • Det har varit en kort skoldag och jag har haft specialidrott-ryttarlicensteori med Malin.
  • Jag ska just fara in till stan på tacokväll med bästa tjejerna!
  • Men det som känns bäst just nu, är att jag just var ute och kondistränade Máttur på åkern.             Jag kommer ihåg för ca. 1 år sedan, när vi red på åkern, hästen sprang, var som en sten i munnen och lyssnade inte. Idag var han en ängel! Mjuk i munnen, lyhörd, travade när jag ville, galopperade när jag ville, saktade ner när jag ville. Frammåt och pigg, med lydig! Åh, jag blev bara så lycklig! Bästa hästen. 
Nu ska jag fixa mig innan jag blir hämtad. See you! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar