SlideShowHeader

torsdag 13 juni 2013

Bimmers of Sweden m.m

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga. Så jag får väll skylla på det.
Min kära väldigt dåligt uppdaterade blogg, har de senaste inläggen bara handlat om hästarna.
Inte så konstigt, med tanke på att FM närmar sig med stora steg.
Men faktum är att det har inträffat lite andra händelser i mitt liv de senaste veckorna, givetvis också inkluderat med hästkrafter. Hallå? Vad annars? :P

Har får ni en hästkrafts bildbomb från de senaste veckorna!

Min (bilgalna) pojkvän köpte sig en drömbil, en gul bmw e36 m3. Här har jag då fått åka den gula faran, "Ostis","Osthyveln" eller "Ostbilen" som jag föredrar att kalla den :)



Man kan inte förneka att jag har ett intresse som tar mycket tid. Min käre pojkvän ställer alltid upp för mig, väntar på mig när jag är ute och rider, hjälper mig på tävlingar m.m.

Nu var det dags för en gentjänst, som vi kombinderade med en mysig hotellvistelse i Linköping på ett av Scandics nyaste hotell på 5:e våningen.
Vår weekend började med en dag i Linköping, lite strosande på jakt efter en avslutningsklänning, roomservice med chokladdoppade jordgubbar och exotiska frukter m.m



 Sedan var det dags för det egentliga resmålet. Vi begav oss ner till Mantorp för Sveriges största BMW träff, Bimmers of Sweden. Där spenderade vi största delen av dagen. Tittade på bilar och bankörning innan vi återvände hem mot Åland igen.




 En fluffig bil :D
Älskling pärla, Skruttdoris!

 Vår "bilgranne" som kom på tredje plats på utställningen.
 BOS


 Bästa dekalen... ever.


 En del av alla bilarna
Vi hade en toppen weekend, som vi måste göra om någon gång igen!



Sist, men absolut inte minst, så har jag gått och blivit bilägare.
Jag har köpt min egen Honda Civic.
Rut heter hon, KrutRut.
Hon och jag ska nog bli bra kompanjoner, bara jag blivit arton och fått det där lilla kortet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar