SlideShowHeader

torsdag 20 juni 2013

Det närmar sig..





8 days to go, innan Finska Mästerskapen 2013.
Det är helt sjukt hur tiden rusar iväg, men bra. Jag längtar verkligen.
Det här är vad jag har drömt om, om 8 dagar blir det verklighet.
Det är ett bra, spännande glädjepirr som har bosatt sig i min kropp.

Det blir en del ridpass, ridlektioner med Malin för att finjustera det "sista" nu innan det smäller :)
Men förutom detta hjälper jag också till som "funktionär" innan FM. Fixar lunchkuponger, "namnlappar" åt domare, funktionärer, ryttare m.m, och nu i helgen skall en reklamaffisch för FM lagas.

Ju närmare FM vi kommer, desto mer kommer jag uppdatera med förberedelser m.m
Igår var tillexempel sista anmälningsdagen, så snart hoppas jag få ryttarbrev m.m.
Väl på FM, kommer jag uppdatera både här och på instagram, rida och framförallt njuta av denna fantastiska möjlighet jag fått!

Världens sötaste Máttur hälsar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar