SlideShowHeader

fredag 2 juli 2010

Nattuggla-Nattblogg

Godkväll!
Borde inte jag börja gå och lägga mig, jo det borde jag.
Gör jag det, nä, vad tror ni riktigt?
Ska upp på jobb imorgon (vilket avslöjar, jag har fått sommarjobb!)
I och för sig så börjar jag 12, men jag är "lite" seg + att jag ska göra mig i ordning.
Iallafall var det min första jobb dag idag, på JanKarlsgårdens Wärdhus.
Jag gör lite det mesta, plockar disk, serverar, plockar undan.
Så far ni dit så ser ni mig nog nästan garanterat, hihi :).
Nejmen jag trivs faktiskt.

Imorgon tänker jag bege mig till Älskling och sova där, så det så, vi har varit utan varandra i två dagar nu och jag saknar honom JÄTTE mycket :) ♥♥

Men nu,nu,nu (snart) ska jag sova, Natti!

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar