SlideShowHeader

torsdag 15 juli 2010

Tomatfärgad, lycklig och några myggbett senare


Hej Bloggen!
Det var ett tag sen igen. Men allting är prima och faaan vad jag njuter av den här sommaren!
Bästa sommaren någonsin, helt klart.

Jag jobbar och är ledig lite om vartannat. Idag var det en ledig dag och nu kommer 3 jobbdagar.
Men det är trevligt det också för jag trivs fruktansvärt bra på jobb fast än det är hett och klibbigt emellan åt.

Igår for jag till Älskling ♥ och sov där. Det var mysigt, myggigt och varmt :) men mest mysigt såklart!

Och idag har vi varit ute och chillat på rrxen sen var vi ut med deras båt först till bamböle men sen till en liten holme med stekheta klippor och varmt vatten. Där badade vi och stekte lite.
Underbart med underbaraste :) ♥♥

Vi har även hunnit med någon bulle och glass.

Men vet ni vad?!?! Jag har blivit solbräääänd IIH!
(Okej röd, jättejätteröd! Men röd är en färg och jag får aldrig någon annan färg än vit!)

Ni kan få se imorgon, jättesnyggt att man ser precis var linnet har suttit över axlarna hihi not :D

By the way, för någon dag sen när jag kom hem från jobb kom min underbara pojkvän hem med 10 röda rosor till mig. Gissa om jag blev lycklig? ♥

//Lyckligast i världen.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar