SlideShowHeader

lördag 17 juli 2010

Sunset

Hej bloggen!
Ligger i min säng med fläkten på högsta växel. Kände för att blogga lite, är nämligen inte det minsta trött. Fast jag borde vara. Har jobbat två långa dagar nu med mycket att göra och jobbar imorgon med (Smart Elin eftersom klockan är 01.13). Sova? Njä överskattat.
Sen är jag ledig 3 dagar kommer sitta ryyyyysligt fint det.

I allafall så ligger min underbara pojkvän bredvid mig och sussar, han var däremot trött och fruktansvärt söt är han :)♥


Min jobbvardag brukar se ut såhär:
  • Vakna
  • Duscha
  • Äta
  • Fara på jobb
  • Jobba
  • Bada på stugan
  • Hem och se på film
  • Lägga sig sent
  • Sova
Ungefär så ser hälften av veckodagarna ut, så därför blir inte bloggen så intressant.
Eftersom att skriva om hur jag har sköljt tallrikarna i disken eller hur många jag har serverat inte är allt för intressant ;).

Idag så orkade jag och Älskling inte fara till stugan så det blev en hemmakväll. Lite film, godis, data, chips, mys och så var vi ut och red Sambó. Som var super duktig! Fina hästen.
Ni får njuta lite av resten av bilderna och har mer på kommande.
Men inte nu för jag börjar bli lite sömnig (!) (Äntligen)
Temat blir väll denhär gången "Solnedgång på färjsundsbron"
Faaast, "Sunset" lät bättre ;).


Ha det bäst.
Byebyeee.



Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar