SlideShowHeader

torsdag 1 juli 2010

Vattenbomb



Hallå där!
Äntligen kommer den utlovade bildbomben och snacka om att jag saknar photoshop.

Dagen idag har varit bra, Älskling har varit här halva dagen, eller ja han har faktiskt varit här 6 heeelt underbara dagar :) ♥ Jag älskar dig Älskling och saknar dig redan! ♥♥

Nå annars idag var vi hos mormor en stund sen for jag och mamma och pappa till geta (3dje gången i mitt liv, de ni ;) Vi var på middag till Alexandra, Joppan & barnen på en sjukt mysig stuga. Geta var nog ganska fint fast det blir plus minus noll med tanke på den långa vägen dit, hihi.
Imorgon så kanske Älskling ♥ skulle komma en snabbis och hämta lite fiddydelar som är här.
Sen så ska jag jobba :D På Jan Karlsgårdens Wärdhus. Trevligt trevligt och lite pirrigt, fast jag ska väll diska så det är nog inget att vara nervös över :D.
Bye the way. Så är jag sugen att se en kändis, plåta. Skapa blogg på x3m, vinna deras tävling.
Och få fara och plåta Lady Gaga när hon kommer till Finland. Skulle vara såhäääääääääääääääääääääääääääääär mycket status att få ha fotopass och få fota det.

Så om nu någon känd människa skulle se får den gärna vara jättekänd och komma hit och få mig att vinna. :D Men risken att jag
  1. Skulle se en kändis - är lika stor som att jag hittar en hundring på marken imorgon.
  2. Skulle vinna - nä, men skulle ju varit kul iallafall ;).
Men nu får ni ta och sova gott och allt sånt, Byebyeee.

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar