SlideShowHeader

söndag 2 januari 2011

Nyår m.m

Hej!
Var ett tag sen jag bloggade men tänkte sammanfatta de senaste dagarna så kommer en årsresumé över 2010, får se om det blir ikväll eller imorgon :)

30 December 2010
-Kommer knappt ihåg mera vad jag gjorde, men var ut och red och på kvällen for jag och sov till Älskling :) ♥

31 December 2010
-Älskling fyllde 16! Grattis, Älskar dig! :) ♥
- Nyårsmiddag hos Daniel & Heidi, riktigt trevligt.
- Vi var med Vicke och såg lite Family guy, smällde lite och sen sköt raketer!

1 Januari 2011
-Vaknade upp bredvid Älskling och sen for vi hem till mig och bara chillade :)

2 Januari 2011 (idag)
-Vi vaknade kl. 2 (skylla sig själv när man går och lägger sig 4 ;) )
-Jag var ut och red Sambó och Älskling gick med Saeta, Tack! ♥
-Käka tacos och sen for Sötnos hem
-Nu, just bastat och nu bara chill!

Tack och hej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar