SlideShowHeader

lördag 14 juli 2012

Finska Mästerskapen

Idag har hela dagen spenderats i Ypäjä på Finska Mästerskapen.
Det har varit riktigt spännande att vara med och se hur det går till och såklart att få se en massa fina hästar.
I början av dagen kom det störtskurar och det bara vräkte ner regn, så har gått halva dagen med blöta byxor.. Men sen blev det riktigt varmt och skönt med sol, vilket resulterade i ett kräft-liknande ansikte..

Men annars har dagen varit riktigt bra!


Har fotat en massa men lägger upp några bilder på lite blickfångande hästar.


Det kan vara svårt att tro, men jag har faktiskt inte shoppat något. Tycker inte jag har hittat några super priser, så jag sparar mig med det inför Nordiska Mästerskapen. Då hoppas jag på toppen shopping ;)


 Idag har det varit en riktigt tölt dag. T1 uttagingar för seniorer, juniorer och ungdomar. T2 uttagningar för seniorer och juniorer & ungdomar och T1 B-finaler. Efter allt detta kändes det fantastiskt med lite V1 B-finaler och pass mot kvällen när man "bara" sett tölt "hela dagen".
 Men det kryper i kroppen när man får se flotta hästar i ökad tölt.. jag vill också tävla!!
Men i Augusti väntar Blidfaris sommartävling för mig och Máttur. 
Jag är så enormt tävlingssugen!

Imorogon bär det av till Ypäjä igen, då väntar alla A-finaler och annat smått och gott :)
Kameran kommer såklart med, så ni får se bilder på bloggen sen.
Efter att FM är slut imorgon så bär det av tillbaka till Åland.


 Tove och Freyr!

Puss, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar