SlideShowHeader

torsdag 12 juli 2012

Sista ridturen


I förrgår var jag ut på min sista ridtur på Máttur före han nu får vila i 3 veckor.
Det har hänt mycket det senaste halvåret i hans liv (och mitt med för den delen), han har flyttat från Skåne till Åland, vi har lärt känna varandra och börja arbeta med varandra. 

Så nu får han vila upp sig inför höstens äventyr och förhoppningsvis hinna mogna med allt han har gått igenom :)

Meeeeen, jag kommer få sån Mátturabstinens! Det är ju så härligt att rida honom, speciellt nu senaste tiden när han har blivit så fin! Men jag har ju Sambó och Saeta som får lite extra uppmärksamhet nu under hans vila, så helt utan ridning blir jag ju inte :)

Förresten så provade jag mitt nya schabrak som är typ "anti-glid" som jag vann på Álenskurs lotteri.
Det är storlek ponny, men allt för litet tycker jag inte att det ser ut?

Aja, det var allt! Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar