SlideShowHeader

onsdag 26 september 2012

Mystider


Nämen oj har jag en blogg? Jag har inte glömt dig bloggen eller er läsare som kanske börjar ge upp hoppet på lite uppdatering :)
Varje gång jag tänkt skriva ett inlägg har jag varit stressad och allt skulle bara bli negativt och jag tror det är roligare att läsa om saker som gör en glad, så då har jag helt enkelt skippat att uppdatera.

Hösten har verkligen kommit med storm och trots att sommaren är det bästa som finns så är det faktiskt ganska mysigt med höst, även fast vissa dagar vill jag inget annat än resa iväg till värmen.
Men just idag är höst såå mysigt.

Provperioden började idag men jag har religionsprov först på fredag och imorgon är jag ledig. Förstår ni vad härligt?
Religionsprovet tror jag går bra, nästa vecka på onsdag-torsdag-fredag har jag däremot geografi, hissa och finska. Vilket kan bli ganska tungt.

Idag efter skolan var jag, Julia och Desse till svarta katten och fikade. Hallon-Blåbärs paj med vaniljsås när det är mulet och småduggar utanför, mysfaktor.

Sen var vi till mattishallen för Julia skulle köpa korv, Haha ♥



En annan mysfaktor är att hästarna börjar se ut som små isländska lurvbollar och Máttur har de två senaste ridpassen haft riktigt bra framåtbjudning, vilket känns toppen ♥

Nu ska jag krypa ner i min urmysiga filt jag fick av Lillemor igår, tusen tack :)
Och spendera resten av kvällen med religionsboken.

Vi hörs snart igen!

2 kommentarer: