SlideShowHeader

tisdag 4 september 2012

School

Sitter med "nytt inlägg" sidan öppen på blogger. Känner mig omotiverad att blogga. Börjar skriva några rader, men raderar de igen. För det blev bara negativt, att jag är skoltrött redan, att sommaren är slut. Så jag börjar om på nytt, med ett försök till ett positivt inlägg. Det är mycket roligare att läsa. Och jag är nog ganska positiv, men jag är trött. Jag är trött på att vara trött.

Idag hade vi en lugnare skoldag. Började 9 och slutade 2. Det var skolidrottsdag och vi i sportklassen var ledare. Jag hade redskapsgympa med Frida och Matilda och det var nog kul. Tusen gånger bättre än finska grammatik iallafall :).

Ikväll har jag specialidrott i Hammarland med Malin. Det ska bli roligt! Det är Máttur som ska ridas. Jag hade två specialidrottslektioner med honom förra veckan också. Det är fantastiskt att få träna honom igen, speciellt för bästa Malin!

Ikväll eller imorgon kommer en ny familjemedlem hem. Han heter Jasper, eller Ugglan eller Ugglis. En liten kisse.. som ser ut som en uggla, typ :). En mysig busig kisse.

Det var allt för mig, hejdå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar