SlideShowHeader

lördag 8 september 2012

På gång just nu

Livet rullar på och det är helg.
Är tävlingssugen. Skulle varit tävling idag, men den blev tyvärr inställd :(
Men vi får tagga att fara över havet nånting istället!


Máttur tror fortfarande att han är på semester och är lite lat. Har haft 2 specialidrottslektioner med honom den här veckan. I början av första lektionen var han skitfin, men annars har han varit allmänt seg  och vi har fokuserat på att han ska bjuda framåt.

Nu till nästa spec. ska jag ha honom som handhäst så han får springa lite och tycka att livet är toppen så han får lite glöd :)
Igår testade jag ha honom som handhäst med Sambó för första gången och de skötte sig exemplariskt! Gissar att han gått som handhäst hos Magnús förut. 
Idag får han hänga med som handhäst igen! 

Annars har jag alldeles för mycket att jag borde plugga på och inte hinner eller orkar med. Kan jag få några timmar till på varje dygn tack?

Hejdå.

1 kommentar:

  1. Du får gärna skiva ett inlägg, hur du gör när du ska rida med handhäst! :) Om du bara har grimskaft mellan, eller om du sätter fast honom eller hur du gör! :)

    SvaraRadera