SlideShowHeader

torsdag 6 december 2012

Islandshästbloggs topplista!

Nu har topplistan för islandshästbloggar som www.tennisryttarna.blogg.se har gjort!
Tycker idén med en topplista är riktigt roligt p.g.a alla nya blogg-guldkorn som nu finns listade som man  inte har klickat in på tidigare (vilka man nu slaviskt kan följa om man känner för det ;)).

Jag "anmälde" mig för skojs skull när jag blev förfrågad att vara med, med tron att jag helt säkert skulle vara längst ner på listan! Då den senaste uppdateringen har varit lite sisådär, så jag är förvånad över hur bra det gick ändå! :)



Men för mig spelar det inte så stor roll om jag är högst upp, i mitten eller längst ner på listan, för jag bloggar inte för att vara den bästa bloggen med flest läsare med de bästa inläggen.

Jag bloggar för att jag tycker det är roligt och för att det är en liten hobby. Samtidigt som det är som en dagbok öppen för andra där jag skriver om hästarna, min vardag, lägger upp lite bilder och ja, gör lite vad jag vill!
Självklart känner jag mig smickrad när fler har kikat in på bloggen och folk jag känner och inte känner lägger tiden på att slänga in en kommentar, sånt tycker jag är jätteroligt (och det får ni gärna fortsätta med också, haha ;) )

Så jag strävar inte efter att vara bäst för då skulle jag nog känna att jag inte kan skriva vad jag vill om mitt vardagsliv, samtidigt som jag tror att jag skulle känna press att leverera bra inlägg ofta. 
Nu bloggar jag när jag vill, för att jag tycker det är kul och jag lämnar toppbloggandet till folk som är bra på det som skriver bra, intressanta inlägg ofta!

Det var allt, hejdå! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar