SlideShowHeader

tisdag 25 december 2012

Julen

 Hej, Hej!
Hoppas ni har haft en mysig jul!
Det har i allafall jag haft!

Julafton spenderades med familjen hemma i Sund.
Vi åt god julmat, hade det trevligt och öppnade julklappar.
Jag är jättenöjd och tacksam över mina fina julklappar!
Tack så mycket alla!

På kvällen blev det lite julfilm, och sen for Mamma, Pappa och Anton till Finland.
Jag är hemma och tar hand om djuren och huset.
Alexandra var snäll och sov i Sund med mig så jag inte skulle bli så ensam. 

Idag har jag och Alexandra färgat hennes hår och sen for vi till mormor på middag!
Nu ska jag se på Victoria Secret's fashion show och vänta på att Älskling förhoppningsvis kommer hit! :)

God Jul på er!

Bilder från weheartit.com

2 kommentarer:

  1. Himla fin bloggdesign, vem har gjort den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :) Headern har jag gjort och bakgrunden är någon gratis blogger-mall :)

      Radera