SlideShowHeader

lördag 11 maj 2013

Fredags påhitt

Moi!
Började fredagen med lite sovmorgon.
Sedan tog jag mig i kragen och hoppade upp på löpbandet. Har haft så mycket att göra sen vi kom hem från Teneriffa så jag har verkligen inte hunnit med att träna. Det märktes. Min kropp gav mig en fet bitchslap som bevis för att jag misshandlat den i allt för lång tid, med oregelbundna och ibland uteslutna måltider som istället ersatts med skit, stress och ingen träning. Det ska bli ändring på det NU.
Blev 2 smärtsamma kilometer med dålig tid på löpbandet och efter det 40 minuter styrka. Magmusklerna fick smaka spö. Nu ska det tränas intensivt.

Efter det började jag städa rummet och sedan for jag till stan och hängde lite med Frida :)
Sedan ringde de från jobbet, så kvällen spenderades där.
Nu är jag hemma, sängen kallar, men före det såg jag ett glädjebesked. Finland spöade Ryssland i hockey. SÅÅÅÅÅÅJA!

Imorgon ska jag jobba på catering, det är skoj, men före det ska Máttur longeras! Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar