SlideShowHeader

torsdag 23 maj 2013

När bitarna bara faller på plats..

Hejsvejs!
Tar en paus från pluggandet och kastar in ett litet inlägg.

Foto från tävlingen av Susanna Dahlblom


Igår hade jag specialidrott på travbanan. Det sa verkligen klick och poletten föll ner på plats. Det var verkligen en aha-upplevelse och nu förstår jag vad jag gjorde fel och varför Máttur inte gick så bra som han kan på tävlingen. Tänk att så små saker kan göra stor skillnad. Min häst är bäst. Det kommer bli riktigt bra det här :)

Här är en liten iphone-snuttfilm från gårdagens specialidrott.




Idag longerade jag honom och han var sjukt lyhörd och alert. Jag är så glad!
I helgen ska jag och Älskling till Linköping på Bimmers of Sweden och helgen efter det ska jag och tävla på Nattfari. Livet är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar