SlideShowHeader

söndag 31 juli 2011

Igångsättning


Halloj!
Jag vet att det var alldeles för länge sen jag bloggade, tyvärr.
Under de senaste dagarna har jag varit ensam hemma, med Älskling, för min familj har varit i Vasa.
Var ledig två dagar också, den första dagen spenderades med att sola och bada vid stugan och den andra dagen spenderades i stan med min kära syster. Vi var och fikade till EAT. Hemlagad skitgod italiensk glass, nami. Sen så sprang jag i några butiker också.

Under mina lediga dagar har jag också:
  • Börjat sätta igång Sambó. Han har varit pigg och glad. Men tyvärr ganska stel och styv och tung. Men takten i tölten har känts riktigt fin trots allt! Har ridit honom två dagar, han har vilat idag och imorgon longerar jag nog honom.
  • Ridit bästaste Saeta!
  • Delat Saetas man, så snart har hon lång och fin man på båda sidorna om halsen.
  • Insett att det är 15 dagar kvar av sommarlovet.
  • Insett att i sommar har jag inte gjort någonting.... förutom att jobbat som fan. Känns inte ens som jag haft riktig sommar, och till på det är den snart slut.
  • Insett att trots jag jobbat bort hela sommaren, så gör det inte så mycket när man kollar på kontot. :D (Happyface)
  • Insett att missa Hoffmaestro var ett jävligt misstag :(
  • Insett att det aldrig tidigare varit så skönt och avslappnande att vara på stugan som i sommar.
  • Insett att 90% av det här inlägget vara var klagomål.
  • Insett att nu borde jag sova, Godnatt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar