SlideShowHeader

måndag 4 juli 2011

Tapetsering och lite allt möjligt

Har varit ledig idag och är ledig imorgon. Skönt! Men bara därför är det ju skitväder :(
Idag har vi iallafall fått in höet och vi hann innan regnet!

Annars så har vi börjat fixa i mitt rum, imorse plockade jag ut allting, sen kom farmor och farfar hit och jag har sandpapprat väggarna och farfar har tapetserat två av väggarna.
Har fixat före bilder så får ni se sen när det är klart, troligtvis imorgon.

Imorgon så ska jag och min far på möte till Malin om specialidrotten :DD
Vi ska planera höstterminens lektioner. Ska rida för Malin 2 gånger 75 minuters pass i veckan på skoltid!
Åh vad roligt det ska bli :)!

Och nu är det bestämt att vi far och provrider Gimsteinn måndagen den 11 istället :)

Life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar