SlideShowHeader

fredag 1 juli 2011

Tele

Imorse när jag steg upp, gick ner och satte mig framför datan, så kom pappa hem med en ny telefon åt mig! En Samsung Galaxy 5!
Blev jätteglad, för är veeeerkligen i behov av en ny telefon.
Min gamla:
en Nokia 5800 XpressMusic har jag haft i 2 och ett halvt år. Och ja nuförtiden är den 120% värdelös. Sedan ett drygt halvår-år tillbaka har touchen slutat funka som den ska och trycker man på skärmen så har telefonen inte reagerat eller hakat upp sig eller markerat på ett helt annat ställe...
Så att skicka ett mess på drygt 10 ord har tagit mer än 7 minuter..... och när man skulle ringa så bara hakade telefonen upp sig eller bara scrollade iväg.. Så har minst sagt varit i behov av en ny, då det knappt gått överhuvudtaget att använda telefonen och batteriet var värdelöst. Rang man med 3 pluppar av 5 kvar på batteriet så dog telefonen. (Y)
Här är då min nya! Har aldrig haft en Samsung förut så allt är helt bak och fram. Men jag vänjer mig! Den funkar ju bra :)

Nog pratat om telefoner, 2 dagar jobb kvar och sen blir det sveeeeerige :DDDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar