SlideShowHeader

torsdag 5 augusti 2010

15 bast

Tjosan!
Idag (okej igår för klockan är över 12) så fyllde jag år.
Dagen började ganska stressigt med allt för lite sömn (för någon heh hade varit lat och inte läst så mycket på moppekortet före dagen-natten före heh). Fixade mig snabbt och for sen direkt till stan.
Sen var det dags för.. moppekorts skrivandet. Eller traktorkort om man ska vara petig.
Något nervös satte jag mig i rummet och det gick hyffsat tyckte jag.. sen var det bara att vänta på:
Du har blivit.... Godkänd.
Yey :D

Det firade jag, pappa och Anton med att fara och äta till ÅSS, mycket gott.
Mätta i magen blev det ändå en lång stund i stan, för pappa skulle fixa på jobbet lite och sen skulle vi till jussis efter krass, de hade inte så det blev att fara till ljungdals och de hade.
Då bar det av till banken i godby där jag träffade älskling :) och sen till mattsons.

Väl hemma blev det födelsedagsmiddag - tacos och sen gjorde jag klart tårtan.
När jag höll på garnerade tårtan ringde min telefon, jag svarde och mitt i allt börjar de sjunga "Ja må hon leva", de ringde från jobbet och sjöng, aw jag har nog världens bästa jobbkollegor! Tusen tack! Ni är bäst! :)

Efter det blev det tårtkalas och gästerna kom, tack allihopa som kom!
Är supernöjd över min födelsedag, tack till alla som gjort den toppen och tack till alla gratulationer på facebook och annars med!
haha blev hemskt mycket tack, så kan ju fortsätta, tack till min underbara Älskling och till min familj och alla andra :)

Ha det, ni är bäst! :)

bild på förra årets tårta ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar