SlideShowHeader

torsdag 12 augusti 2010

Snart är det dax igen D

..för tävling.
På lördag efter jobbet sticker jag, Älskling, pappa och Sambólini till Sverige.
Och på söndag är det tävling, ska bli kul.

Men är aningen nervös, för är utan häst och har varit hela veckan, för mamma har honom på läger hos Helene.
Men det kommer nog gå bra är taggad :).

Idag har jag varit hos Älskling,
sov där igår natt och vi har
städat lite garage.
För någon dag sen när Sambó
var utan täcke.
Tänkte ta lite fina bilder,
men gräset var mer intressant.
Men nu blir det att sova ensam inatt,
inte kul för har drömt en massa konstiga
drömmar de senaste nätterna
och då är det skönt att ligga bredvid
världens mysigaste när man vaknar ♥.

Men nu ska jag nog sova lite tror jag,
jobb imorgon, Natti!


















Sen bjöd min heppa på en pose.. :D
Snyggt..


















"Nääämen sitter du dääär?"

















"Heeeeej"










Finaste hästen ♥

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar