SlideShowHeader

måndag 30 augusti 2010

Smått och gott

Hejhej!
Jag verkar ha haft fullt upp, med tanke på att bloggen inte har hunnit med i svängarna.
Men nu tog jag mig tid för ett blogginlägg.
Så tänkte berätta lite vad som händer i mitt liv nu.

Skolan har börjat och först kändes det riktigt tungt. Här var man van vid sovmornar och sen jobb på JKW. Plötsligt var det uppstigning klockan 7 och skola som stod på schemat.

Lockande? Njä inte det minsta.
Men nu känns det som att jag har kommit in i skolrutinen igen och allt flyter på.
Fast utan tvekan så saknar jag sommarlovet och faktiskt tillochmed att jobba.

Sen så fyllde ju jag och Älskling 2 år i tisdags ♥

Jag har även hunnit med ridning både i Tranvik och hemma. Kyndill har blivit skodd så nu går även han att rida, kul!

I fredags jobbade jag kväll och sen kom Älskling och sov här två nätter, mysigt!

Och slutligen till igår då jag var på talka och hjälpte till att måla klubbhuset för Álenskur, efteråt såg det ut som jag hade varit i ett blodbad, eller ja iallafall mina händer!

Det är nog allt jag sysslat med, sen pressar vi in lite läxor också.


Mina älskade pojkar ♥

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar