SlideShowHeader

söndag 22 augusti 2010

Klagoinlägg

Hej!
Idag har jag varit på jobb hela dagen, vi hade bara en grupp, en bröllopsgrupp. Så det var jätte lugnt och skönt. Däremot har jag lite ångest, jag vill verkligen inte till skolan imorgon. Nej usch!
Men jag har inte så mycket till val.

Sen när jag kom hem, blev det inte mycket bättre. Efter att jag hade varit ca en timme hemma så fick jag migrän, så tog ett piller och vilade en stund, det hjälpte lite som tur är!
Men nu däremot så mår jag skit dåligt. Mår jätteilla och känner mig spyfärdig :(.

Tyck synd om mig!

Känns som att jag var jätte positiv i det här inlägget.
Så nått bra måste jag ju säga nu innan jag slutar och går och lägger mig.

Igårkväll var jättemysig med Älskling, Abbe och Buffon.
Och att vakna upp bredvid Älskling är det finaste som finns.
Vi fyller förövrigt 2 år på tisdag, hihi :) ♥♥

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar