SlideShowHeader

torsdag 19 augusti 2010

Back to school

Idag var det första skoldagen.. blä.
Känner mig inte alls så hemskt taggad. Fast nu är det ju bara ett år kvar så har man klarat 9 år. Men saknar sommaren, skulle hellre jobba. Jag trivs ju så fruktansvärt bra på JKW. Men ska dit i helgen och jobba.

Malin kom hit och hjälpte oss att prova sadlar också, efter det for jag ut och red en sväng på åkern på Sambó. Han fick jättefin tölt och vi avslutade med en lång mysig galopp. Myshäst!

Måste också säga att min mamma lagade världens godaste laxkotletter till middag idag. Mätt och belåten med huvudvärk som förföljt mig hela dagen som fortfarande inte gett sig, så for jag och red Kyndill i skogen en sväng också. Han var också duktig!

Nejmen nu ska jag ta och göra något innan jag äntligen får sova, ska bli nåågot skönt. Hoppas att det inte blir som igår att jag låg vaken i en timme och sen gick upp och hittade 6 myggor som jag dödade, innan jag kunde sova, haha ;).

Byebyeee

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras.

1 kommentar: