SlideShowHeader

torsdag 24 maj 2012

Psykologiplåga

Är så fruktansvärt förbannat trött på att plugga på prov.
Jag har psykologiprov imorgon. Är dum och knappt har pluggat för att det varit så förbannat tråkigt, så nu får jag skylla mig själv som sitter med en stor hög utvecklingspsykologi som ska vara inlärt i morgon kl. 09.00. FML.
Nåja that's life..

Har i alla fall avklarat hissaprov och svenska tal den här veckan. Dessutom har jag haft specialidrott på travbanan och mina hästar var så sjukt fina.
Sambó gick nog så bra han bara kunde och Máttur hade grymt fint tölt, mjuk, i form och i fin takt. Älsklingarna.

Imorgon efter skolan blir det travbanan och träna och på lördag är det tävling! Ska bli skitkul :)

Nu plugga... Puss and wish me luck tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar