SlideShowHeader

onsdag 9 maj 2012

Upp och ner

Dagen har verkligen känts upp och ner.
Började skolan med Hidr, sen hål och It-prov. Resten av skoldagen var det dans på schemat, swing och zumba. Bättre än att ha lektioner iallafall!

När jag hade slutat tog jag bussen till Hammarland. När jag precis ska stiga av bussen så börjar den köra iväg ?! (Står på sista trappsteget vid dörren) Varav jag som precis är påväg ut, hoppar ut ur bussen. Usch jävla busschaffis.

Själva specialidrottslektionen började vi som vanligt från marken. När jag skulle hoppa upp i sadeln stack Máttur iväg och jag hamnade i backen. Lite öm och omtumlad blev jag, men hoppar upp och rider ändå.
Resten av lektionen kändes däremot pållen min riktigt fin och mjuk. Lyssnade bra på mig gjorde han också! :)

Så imorgon ska jag dit och rida honom själv och sen på fredag är det lektion :)
Nu har jag just genomlidit lite psykologiläxor och Älskling kom just hit med pannbandet som kom på posten idag:
Såååå fint!

Nu sova, Natti!

1 kommentar:

  1. Ja det är super rolig att provrida plus att man får ju så mycket ny erfarenhet av det :) Jag har flera på favorit sidan och Randalin var en av dem. Så blir nog en eller två provridningar till innan jag bestämt mig :)

    SvaraRadera