SlideShowHeader

lördag 26 maj 2012

Tidsoptimisten

Har varit full rulle hela dagen. Jag började med att skriva psykologiprov kl. 09.00, sedan hade vi HIDR-redovisning och sen fick jag ut mitt hissaprov. Efter det blev det bollglass på stan innan bussen gick hem.
Väl hemma hann jag med några lugna minuter innan middagen och efter det var jag till travbanan med Máttur och Sambó.
Båda två var så duktiga!
Máttur var inte lika mjuk i munnen som på specialidrotten men gick i fin form och lyssnade bra. Han hade sjukt läcker trav, skritten var lugn och sansad och likaså galoppen. Inget stickande eller springande. Lycklig matte.
Dessutom var mälarkliniken på travbanan så de hade typ böjprov och sprang fram och tillbaka där Máttur stod. Perfekt miljöträning och Máttur som annars brukar bli helt till sig av stora hästar brydde sig inte alls om dem.
Är han lika lugn och sansad imorgon kan det nog bli ganska bra tror jag! :)

Efter travbanan stack jag iväg till Delvik och träffade bästa tjejerna en stund.
Nu har jag just kommit hem och putsat morgondagens utrustning.
Hej och hå... nu ska jag sova.. Natti :)

1 kommentar: