SlideShowHeader

söndag 6 maj 2012

Bloggpausen slut

Fick bli bloggpaus den senaste veckan. Har inte haft någon lust att blogga och har till på det varit dunderförkyld, så det har inte hänt speciellt mycket.
Förkylningen börjar väll bli lite bättre. Nog snorar jag, har näsblod och hostar än.. men det är på rätt väg.
Annars under min bloggpaus så har jag haft specialidrott för Malin, varit och kollat när Marica höll lektioner på travbanan och ridit Máttur här hemma. Till min egen stora förvåning har jag dessutom roat mig genom att tittat lite på hockeyVM.

Nu är det två veckor kvar innan provperioden börjar. Sen två veckor provperiod... Sen sommarlov! Sjukt, men härligt!
Inkommande vecka kommer bli en intensiv specialidrottsvecka, vilket gillas starkt! Hästarna skall skos och kommer få bo några dagar i Hammarland så då passar det bra med specialidrottslektioner.

Snart är det dessutom dags för tävling, Álenskurs vårtävling 26 Maj. Den här gången blir det Máttur och Sambó som ska få tävla. Ska bli kul att få tävla lite igen :)
Idag är det en vecka sen Trullis dog och idag skulle hon ha blivit 1 år. Saknar kissen min.

Nu har jag nog uppdaterat om allt som kan vara värt (eller ovärt) att veta om vad som hänt den senaste veckan och vad som är på gång. 
Nu är nog den här bloggpausen slut, så lite mer uppdatering kan ni nog vänta er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar