SlideShowHeader

söndag 6 februari 2011

Besöksrekord

Oj blev jätteförvånad när jag kollade statistiken på bloggen idag.
Kanske inte är så många för alla andra, men för mig ;) 63 stycken fina läsare idag :)
Och ni får ju gärna kommentera, jag bits inte ;).

Idag har jag varit ut och ridit i min nya sadel. Var ut med Sambó och Saeta. Sambó tog jag det mest lugnt med nu när han gått flera dagar i streck, men den gossen hade minsann överenergi!
Saeta som stått några dagar verkade tycka att det var riktigt skönt att få fara en tur på åkern, hon frustade och frustade och frustade,fina flickan :)

Sen var jag på en riktigt god middag till faster Nina & Kim.
Efter middagen bar det av till Älskling och här är jag nu :).

Har myst med Frank, Lillemors nya main coon kisse. Han är så mysig och fin.
Sen har jag och gulle käkat ostbollar och jag har varit skit duktig och läst lite samhälla. Inte fastnade mycket, men ändå.

Nu är klockan mycket och jag tänker sussa, natti natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar