SlideShowHeader

tisdag 15 februari 2011

Tisdag

Tjo!
Har just varit på zumba, gick ganska bra faktisk och det var riktigt skönt. Men bastun efteråt var oslagbar :D Aldrig så skönt med bastu som efter ett zumbapass.

Idag har jag dessutom varit och ridit lillprinsen, Sambó. Vi var först ut en kort sväng i skogen i djupa snön. Sen bar det av till Gesterby. I slutet gick det riktigt bra för oss. Jag samlade honom och han började trampa under sig och så gick han samlat upp i tölt och fortsatte trampa under sig. Utan att skjuta upp huvudet. Bara några steg för sen saktade jag av och berömde honom så att han inte skulle hinna höja sig och tappa bakbenen :).

Nu ska jag läsa lite på engelska förhöret och spela lite cityville som den nörd jag är.
Sen sängen :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar