SlideShowHeader

fredag 25 februari 2011

Nytt schabrak

Tjena!
Steg upp halv 9 och gjorde mig i ordning och sen for jag till stan.
Hade tid för massage 10.15.
Massagen var förbannat smärtsam men oerhört skön.
Har tydligen massor med spänningar i axlarna och även i nedre delen av ryggen. Men nu efteråt känns det jätteskönt och avslappnat. :)
Men ska antagligen fortsätta fara på massage några gånger till så spänningarna släpper helt.

Efter massagen bubblade jag i bubbelpoolen i Mariebad en stund och sen for jag,pappa och Anton till Texas Longhorn och käkade, nami! :D

Efter det for vi till idrottgården och bowlade, nice. :)

Sen han jag även springa in till pentik och köpa en försenad födelsedagspresent till mamma och sen till Häst&Fritid och köpa ett nytt schabrak.

Nya schabraket till sadeln så jag inte behöver använda Childeric schabraket, kommer troligen bara använda det på tävlingar :)
Men gillar färgerna på det nya, Islands flaggas ;).
Pussheeej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar