SlideShowHeader

söndag 20 februari 2011

Sunday

Sitter i soffan (för ovanlighetens skull) och ser på något dåligt på tvn.
Älskling har lagat middag idag, han är bäst :) ♥
Idag har jag varit ur och ridit Sambó och Kyndill.
Sambó red jag först genom skogen så han skulle få jobba lite i djup snö och sen red jag till Gesterby, men hoppade ut ett rådjur mitt framför oss, så han blev skiträdd, så resten av ridturen var han lite spänd, men det är inte så konstigt. Men annars gick det bra :)

Kyndill red jag på åkern till mormor så han också skulle få jobba lite i snön. han var riktigt duktig, på hemvägen övade vi lite på förhållningar och då blev han att lyssna riktigt bra :)

Imorgon ska jag nog också ut och rida och då ska lilla "prinsessan", haha Saeta få röra lite på sig :)

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar