SlideShowHeader

tisdag 12 april 2011

Dag 26 -Mina rädslor

Mina rädslor då!

Spindlar
Usch, jag avskyr verkligen spindlar.
Jag vet inte varför men så är det.
Stora som små.
Det kryper på hela kroppen.
Det är inte ens okej om de är inglasade.

Ormar
Ormar tycker jag inte heller om.
Det är en av de värsta sakerna med sommaren, ser jag en orm på marken så skriker jag och springer, typ.

Skillnaden mellan ormar och spindlar är att jag kan tycka att ormar är vackra och jag kan faktisk klappa en tam orm.

Men annars ute i naturen tycker jag INTE om dem.

Getingar
Usch getingar, saken emd dem är att jag är inte rädd för dem utan jag är rädd för att de ska sticka mig. Har aldrig blivit getingstucken och vill inte bli det heller.

Har inget emot dem om de sitter på en blomma och så, men surrar de runt mig eller sätter sig på mig får jag panik. (Och det är väll det man inte ska få).

Kan säga att det var inte roligt att bära in brickorna från JanKarlsgården som stod ute och någon hade spillt glass eller hade läsk i ett glas och det vimlade av getingar :S


En annan rädsla är väll att bli lämnad..

Och sen kan jag tycka att det är obehagligt att vara ensam hemma i mörkret på kvällarna :S Då vill jag helst ha min pojkvän med :D


Jo jag vet, jag är lite pallrig, men det är så jag är.
Men har inte klaustrofobi eller är rädd för höjder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar