SlideShowHeader

onsdag 6 april 2011

Klassresa & ridlektion

Sista dagen i skolan denhär veckan då.
Bestod av 2 timmar film, engelska och sen sjömans.

Så ska på klassresa till Sthlm imorgon.

Efter skolan var jag på ridlektion till Hammarland.
Var lite orolig först eftersom det har gått super de två senaste gångerna att det skulle bli bakslag nu. Men så blev det verkligen inte.

Malin kan nog trolla med min häst och med mig.

Sambó kändes super och han var inte det minsta stel i höger sida som han alltid varit, utan höger varv var tom bättre än vänster :)

Bäst av allt på hela lektionen när det vi jobbat med länge äntligen klickade :D
Han gick nämligen ärligt i form i ren tölt i slutet av lektionen. Gissa vem som är glad? :D

Jag har världens bästa häst och är ännu mer taggad nu! :)

På kvällen kom Älskling hit, snäll som han är :) Ser han ju inte fören på lördag kväll.
Älskar dig, kommer sakna dig ♥

Och nu har jag just packat klart. Men jag hittar inte mina stekarbrills :((((((((

Åh vem har ätit upp er kära brillor? :(


Pusshej fina bloggläsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar