SlideShowHeader

fredag 29 april 2011

Fredagsmys

Åh äntligen fredag, hääärligt! Fredagsmyset har dock spenderats utan pojkvän :(.
Men istället med min Sambó. (Det kunde också tolkas lite fel)

Var iallafall ut på en lång tur med Sambó och det gick nog helt okej. Emellan åt blev han dock stel i höger tygel. Men bitvis blev han bättre :) Han töltar mesta dels i form nu och mestadels rent, men dock rollar han ibland. Det har iallafall blivit stora framsteg :)

Resten av kvällen har spenderats framför tv:n och datorn. Dessutom har jag skickat in min anmälan till prova på tävlingen 15 Maj.
För er som är nyfikna så tävlar jag Sambó i V5 och T8 och Kyndill i T1 och F1. Ska bli spännande :)
Någon mer som ska tävla?

Nästa helg ska jag, pappa, Älskling och Sambó till Sverige och jag ska tävla Dis lätta vårtävling. Ska bli superkul. Har redan fått ut startlistorna och ryttarbrevet. Och det verkar riktigt bra arrangerat! Ser verkligen fram emot det!

Nu blir det nog snart sängen så man orkar med helgen. Imorron ska vi på middag till stan och så ska jag träffa Älskling :) Dessutom ska jag någongång under helgen till travbanan och träna lite!

Natti,natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar