SlideShowHeader

söndag 10 april 2011

Söndagen


Var sjukt skönt att få sova i sin egen säng inatt och vakna bredvid sin underbara pojkvän :) ♥
Älskling var här till typ 4 och sen käkade jag tacos och var ut och red Sambó.

Han var lite stel i vänster i början men blev finare och finare :) Tölten gick skitbra!

Nu är det snart nattitime och sen väntar en vecka men bara bra saker.

Imorgon ska Sambó och Rosa till Hammarland och medan Malin skor Rosa ska jag rida Sambó.
På tisdag blir Sambó skodd. Jag ska på zumba.
På onsdag ska jag på Helene kurs och på torsdag med.
Lördag far vi till Sverige och jag provrider hästar och övernattar hos Helene.
På söndag smäller det med vårens första tävling, nämligen Nattfaris vårkval :D

Dessutom fick jag mail av Dis islandshästförening så min anmälan är bekräftad och jag är med i startlistan till Dis lätta vårtävling 7nde Maj.

Iiiih jag älskar att tävlingssäsongen är igång snart :D

Ni får bilder från klassresan imorgon, tar 7 år att ladda upp så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar