SlideShowHeader

tisdag 23 augusti 2011

Allt möjligt

Bloggen fick lite paus igår. Det är så himla mycket att göra hela tiden, så all tid bara försvinner.
Igår och i förrgår var jag ut och red Sambó. Det gick prima :)
I förrgår var jag ut och red Saeta också :)
Idag får nog hästarna vila, har så fruktansvärt mycket att göra och måste börja läsa på svenska grammatikprovet och engelska ord tills på torsdag..

Idag hade jag min första specialidrotts träning med Malin :) Vi hade teori bl.a om hösten, ledarskap och lite annat allmänt. De här 3 åren med specialidrott kommer bli så spännande och roliga :)

På torsdag har jag min första praktiska specialidrott med temat "ledarskap", kul kul :)

Idag fick vi dessutom veta att vi får bygga en rundkorall/longervolt! Ska bli så härligt med ett inhägnat område som man kan markarbeta, longera och rida i! Underlättar verkligen :)

Nej nu ska jag hugga i lite skolarbete, sen ut och jogga!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar