SlideShowHeader

torsdag 11 augusti 2011

Sjukling

Usch igår var en hemsk dag. Började med att jag hade skit ont i halsen hela dagen, till på det blev det längsta dagen hittills på jobbet. Kom därifrån kl 01.00. Fy fan. Trött, jo tack.

Inatt har jag knappt kunnat sova för jag har haft så jävla ont i halsen och varit riktigt täppt. Idag så är jag riktigt sjuk då :(

Men har varit till stan och klippt, färgat och slingat håret. Klippte snedlugg och det blev verkligen jätteskillnad! Kan fixa en bild sen.

Efter det blev det lunch på Texas Longhorn.

Blir tyvärr ingen provridning imorgon :/ Ägaren till Prati hade haft en tjej och provridit honom som tänker köpa honom.

Men, Men.. Har hittat flera hästar som jag har mejlat på, som vi bara väntar på att få hitta tillfälle att få provrida :)

Bl.a Tera frá Fjalli, ett 7 årigt musblackt 5 gångsto e. Orion frá Litla-bergi (1-klass)
Hon ser så fin och lovande ut! Här är hon:

och Segull frá Holtsmúla 1, en 8årig svart fyrgångsvalack e. Thristur frá feti (1-klass) ee. Orri
(För den som inte visste, så är jag så svag för svarta 4-gångsvalacker :D)
Ganska dålig bild, men visst ser han läcker ut? ;)





2 kommentarer:

  1. Han va ju riktigt fin ju! :D Sku passa ;)

    SvaraRadera
  2. Jo! Han ser så fin ut! En riktig dröm, men han är lååångt ner i Sverige så tar nog ett tag att fara dit, men det känns nog värt det :)

    SvaraRadera